Poetry New Urdu with pictures||Best ghazal and tea poetry

Best ghazal and tea poetry 

 ميری چاہت کا تقاضا ہے کہ



ميرا ہمسفر بھی چائے پینے والا ہو

♥️🙈🙈🙂🙂🙃




اک چائے کا تو سہارا ہے



ورنہ کون ہمارا ہے






چائے کی تعریف کرنے کو جب بھی قافیہ جوڑا ہے
مجھے احساس یہی ہوا ہے کہ میرا علم تھوڑا ہے

یہ زمیں و آسماء کہاں تیری وسعت کو پا سکے
الہی۔۔۔
اک میرا ہی دل ہے جہاں تو سما سکے


🦋 ‌❤️⁩ہمیں شاعری کا شوق کہاں_💞ہم تو تیری چاہت کی تفسیر لکھتے ہیں💕🦋

🦋❤پیش کرتے ہیں تمھیں حرف عقیدت____💞ہم تو تمہیں دل کی تعبیر لکھتے ہیں۔ ‌🦋💕🦋 ‌❤️

لکھا ڈاکٹر نے داوی کی جگہ چائے کا نام 

یہ بھی لکھا صبح دوپہر اور شام 😉😉😉




۔🍂🥀


 نے میرے کان میں سرگوشی کی : میں تم سے پیار کرتی ہوں ❤️

میں نے کہا : اسے میرے دوساُسرے کان میں بھی دُہراؤ ، تاکہ میں اپنا توازن بحال کر سکوں ۔۔۔۔!!


غزل

در در بھٹک رہا تھا سہارا کوئی نہ تھا

سر پہ کسی کے ہاتھ کا سایہ کوئی نہ تھا

آنکھیں بچھائے بیٹھے تھے ہم جن کی راہ میں

بچ کر وہ ایسے نکلے کہ رشتہ کوئی نہ تھا

اس راستے میں چھوڑ گئی گردشِ حیات

جس راستے سے یار نکلتا کوئی نہ تھا

محدود ہو کے رہ گئی یہ زندگی مری

اس بے رحم زمانے میں اپنا کوئی نہ تھا

پالا تھا جن کو ہم نے پلا کر جگر کا خون

آنکھیں کھلیں تو دیکھا کہ اپنا کوئی نہ تھا

جن سے وفا کی ہم نے بچھڑ کر وہ رہ گئے

میری طرح زمانے میں تنہا کوئی نہ تھا

ہم خود کو پارسا کہیں کہتے رہیں یہاں

 اغیار کی نگاہ میں اچھا کوئی نہ تھا

پردے میں چھُپ کے بیٹھنا پڑتا ہے اب مجھے

حالاں کہ مجھ سے شہر میں پردہ کوئی نہ تھا

طالب یہ کیسے کہہ دوں میں تنہا رہا بہت

قدرت تھی ساتھ اُن کے بھی جن کا کوئی نہ تھا







Comments

Popular posts from this blog

Best lovely poetry

English POEM DREAM motivation